Saturday, July 4, 2009

Contoh Transaksi Urusniaga FOREX


Salam semua..

Di sini saya ada paparkan contoh transaksi (SS) FOREX yang telah saya jalankan sepanjang bulan April '09. Lihatlah bagaimana urusniaga forex ini boleh menjana pendapatan kepada saya.. Dan InsyaAllah akan saya paparkan SS terbaru setiap hari.. Semoga membuka peluang kepada anda rakan2 untuk memulakan langkah berforex..

Pada Screen Shot itu, anda bole lihat nilai Deposit iaitu modal asal saya dan lihat pula nilai Profit/Loss iaitu nilai keuntungan atau kerugian. Segala detail transaksi juga ada ditunjukkan di dalam SS tersebut. Modal asal saya adalah USD2,685 iaitu sekitar RM10,000 dan hasil keuntungan sepanjang bulan April adalah USD4,134.13 iaitu sekitar RM14,400. Inilah kelebihan urusniaga forex dengan pengurusan kewangan yang saya mahirkan..insyaAllah.. Semoga berjumpa di blog2 akan datang..

No comments:

Post a Comment