Monday, July 6, 2009

FOREX adalah urusniaga sah

Salam semua..

Ramai yang bertanya kpd saya adakah urusniaga FOREX ini sah di sisi undang2? Di sini ada saya paparkan petikan dari laman web Suruhanjaya Sekurities bagi menjawab persoalan rakan2. Jawapan nya adalah sah. Dan ingin saya nyatakn di sini, urusniaga FOREX ini bukanlah suatu skim pelaburan yang pernah popular di negara kite suatu masa dahulu seperti Swisscash, EA Index dan sebagainya. Ia adalah urusniaga yang dijalankan oleh individu malah institusi2 kewangan di seluruh dunia. Transaksi urusniaga FOREX ini dinyatakan mencecah USD2.5 trillion sehari di seluruh dunia. Jadi, ia adalah suatu urusniaga yang besar dan insyaAllah ia mampu memberi manfaat kepada kita semua..

Anda juga boleh membaca topik2 perbincangan tentang FOREX ini di forum2 dan blog2 yang diterbitkan seperti di carigold.com, forexfactory.com dan sebagainya. Di situ juga anda boleh menimba ilmu tentang cara2 urusniaga FOREX ini dijalankan. Rasenya tiada kerugian bagi anda yang ingin mengetahui tentang selok-belok urusniaga ini. Yang penting, berhati-hati dgn pengurusan kewangan anda dan sekiranya anda ingin mempelajari sistem pengurusan kewangan yg saya mahirkan, boleh la tinggalkan comment di sini atau YM saya di saudagardollar@yahoo.com

Selamat maju jaya..

2 comments:

  1. xpenah tau pulak ade statement ni kt website suruhanjaya sekurities. nway,thanks bro 4 d info..

    ReplyDelete
  2. hurmm..my pleasure..
    byk org takut nak mulakan berforex ni sbb diorg ingat mcm skim pelaburan sbb dok dpn lptop or pc je..

    ReplyDelete